luni, 3 noiembrie 2008

intr-o loome nebuna

M-am trezit...cam de dimineata cu toate ca astazi nu lucrez...privesc pe geam...si zaresc cum frunzele copacilor se joaca in aer..din ce in ce mai multe frunze care se desprind si plutesc...cam de dimineata, daca mi`ar cere cineva parerea...eh! imi pun mainile in sold ji imi intind spatele..."va fi o zi minunata" imi zic...dar ma bufneste rasu`..ce dracu sa fie asa minunat??!?!?o zi banala de toamna..am sa raman in casa...imi pun un pahar de cola...si incep sa tastez...orice...e imensa reteaua asta a internetului..nu gasesc nimic interesant...casc!! casc iaraji!!...ah...ce bine mi`ar prinde o cana d cafea...dar mi`e prea lene...asa k mai raman la calc putin...sa scriu ce? NIMIC ...ma simt k in jungla...spiritul de turma ma impresioneaza pana la lacrimi...si ma face sa imi ridic privirea spre cer si sa exclam " DE CE?? " ...de ce dracului m`am nascut printre atatia cretini...ah..si knd imi indreptam privirea spre cer...simtind cum un fior d bine trece prin tot corpul meu...vecinul de la sase incepe sa injure si sa dea drumul la manele... :)):)):)) ha ha haaa...ma bufneste rasu`...pana ji Cel de Sus vrea sa ma trezesc la realitate!! :)) zambesc...si dau drumul la o melodie rock...death rock...cv la sentiment..multe tobe ji ragaituri sa innebuneasca vecinu`..si ma scufund iaraji in loomea mea...ce`i drept nu e asa roz...k`mi place movu`...ascult un pic d linkin park...comerciala trupa...dar canta bn...cant ji eu cu ei...un pic mai bn k ei :)) :)) :)) ce bn ma simt...sunt aplaudata d fani (sunt in loomea mea...si legile eu le fac =)) =)) buna parlamentara fata)...shit!! sa fie oare dorinta mea de a straluci...?? :)) no way!...mai beau o gura d cola..poa imi vine inspiratia..sau nu...dar...spre uimirea mea imi vn altcv... :)) so...c ya later cand am sa vbm despre bla bla`uri..comerciale si necomerciale...oameni care conduc din umbra ji marionete...despre tot ceea ce inseamna Romania... :)) just kiddin`...a fost incercarea de "2 , 10 , 2 , 10 " proba! =)) =))

Niciun comentariu: